KOMPETENCE

B2B E-Handel

Vi skubber B2B'er foran konkurrenterne med Integrerede e-handelsløsninger.

Online ordreafgivning og e-handel

B2B-virksomhederne har alle gode grund til at angribe e-handel lige på og hårdt. De helt åbenlyse fordele er fastholdelse af eksisterende kunder, mindre administration ved ordreoptag, flytte medarbejdere til nysalg og sidst, men absolut ikke mindst, et salgsunderstøttende værktøj, der hjælper med information om tilbehør og alternative produkter, hvis I er løbet tør på lageret.

uCommerce - genial e-handelsplatform

Hos Pragmasoft ELSKER vi uCommerce - så simpelt kan det siges.

Det skyldes, at vi her har værktøjerne til at møde selv de mest krævende ønsker og komplicerede forretnings-processer. Og at der er et professionelt apparat bag uCommerce, så man bliver mødt med effektivitet og lydhørhed, når det er påkrævet. Det gør det nemt for os at hjælpe vores kunder, når det gælder.

Selve platformen er opbygget med fokus på tilpasning. Et eksempel kan være, at man i checkout-forløbet ønsker at kommunikere ordren til et bagvedliggende ERP-system. Dette klares ved, at man tilføjer logikken til chekcout-forløbets tilhørende pipeline.

Med uCommerce Enterprise er det muligt at have mange forretninger på én installation. Det betyder, at man kan dele varelageroplysninger og kun behøver at vedligeholde disse informationer ét sted.

uCommerce er ikke en konkurrent til løsninger som Shopify, Dandomain shop og lignende produkter. uCommerce egner sig derimod til virksomheden, der kræver integrationer til bagvedliggende systemer både i vedligehold af eksempelvis varekataloget og ordreflowet.

Blev du inspireret af ovenstående?

Hvis ovenstående har været til inspiration, og du gerne vil vende din virksomheds projekt med os, så er vejen ganske kort.
Ring 88 44 10 00 eller skriv til salg@pragmasoft.dk.
Vi elsker nye udfordringer!

Ole Dahl Mansfeld